Ännu en sen kväll..

Var länge sen jag skrev.. igen!
känner att jag vill skriva av mig lite, kan inte somna... ikväll heller!
Är mycket i huvudet just nu... jobbet, skolan, ryggen, träningen, framtiden och en till sak.. som nog tar upp det mesta av tankarna just nu.. tyvärr

I måndags började jag Plugga. På högskolan i Gävle. Läser en kurs som heter Geografisk informationsteknik.'
Och jobbar samtigt som vanligt. Kvar på Ramudden , numera uthyrare :) 100% jobb och 50% plugg, blir några extratimmar att avsätta i veckorna. Men det är det värt!
Längtar verkligen tills planerna är i verk för att få se vad det blir av allting.

Hmm.. hade tänkt åka till gymmet imorgon bitti(kl5) innan jobbet..
Men känns som att jag behöver dedär extratimmarna imorgon . Ska ändå till gymmet på kvällen med Mimi! :)


You said you loved me, you're a liar.. cause you never ever,ever did baby.....
But darling I'd still catch a grenade for ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0