Här skriver jag det jag vill... =)

Dagen började med jobb som vanligt!
Plockade o räknade inför R80... Lite smått irriterad, jag har hållt på med R80 väldigt många timmar (börja flera veckor sen) och sen när jag väl fått ihop allting så är tydligen listan med grejer inte korrekt. då fick jag en ny lista som tydligen inte heller var rätt... Så nu plockar jag om för Tredje gången och denhär gången fick jag inte ens en lista utan jag fick själv sitta o försöka läsa av TA-plan.... vilket jag borde gjort från början... Antar att jag kmr få väldigt mkt att göra imorgon. Sen undrar jag vem "alla" är som skulle hjälpa till med förberedelsen av R80.

haha.. vad skönt de är med blogg, att skriva av sej! Annars har ja haft en bra dag på jobbet. Jag blev inbjuden till svevia på smörgåstårta idag (dom har tillhåll på samma gård som oss) MMm =)

Efter jobbet åkte jag och spelade tennis med jari & jennifer som kom hem från kroatien igår.. pepparkakor :) Gick sådär spelmässigt, men de var roligt och jag lyckades iaf vinna en 21a, o jennifer vann en ;)
Efter det åkte jag direkt till Mackmyra för golfkurs, stod bara o slog idag :D Sen åkte jag o mamma o handla lite mat på köpis =) Sen hälsa jag på pappa en sväng o sedan heeem.. o nu är klockan alldeles för mkt!!!


All the crazy shit we did..... those will be the best memories!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0