Kommer ni ihåg mej?

Nu var det läänge sen jag skrev här... som vanligt!
Har hänt massor med nya saker, och samtidigt inte.. :P

Idag var jag, janina och mattias hos pappa och hälsade på en sväng.. Sen åkte vi till gymmet (alla utom pappa, för han "tränar inte på helger") ;) haha.. Blev lite kondition sen rygg/axlar! Sen var det hem och städa... fast tog nån timme innan jag kom igång, blev lite degseg framför tv:n, sköönt!
men nu har jag iaf städat, Brukar behövas lite söndagsstädning efter helgerna.. =)

I fredags var jag heeelt död, trött som tusan, vilket jag varit hela veckan.. och ändå lyckades emma övertala mej till lite party! Var faktiskt riktigt kul. Men sen på lördagsmorgonen var det inte lika roligt.. Skulle iväg och gå golfkurs (för grönt kort) med mamma. Var sjukligt trött, och huvudvärk... men de var roligt ändå, ska tillbaka på tisdag, onsdag o nästa lördag :)

Igår blev det lugn myskväll med Mickan & emma. Såg saw 6.. råååå!! men de va mys ändå att va me brudsen=)

Nu blire sängen, imorgon är det jobb o sen gym och avslutningsvis 2 timmar tennis :D full fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0