Helg helg helg

Blev tidig helg nu eftersom de är röd dag , skönt att ha en day off, varit mkt på jobbet i veckan, full fart hela dagen igår... blev även besviken över att jag inte kommer följa med ut på Riks80 på söndag, men de är ju som det är när man jobbar för AB. O de är väl lugnt med tycker de kunde sagt till om det tidigare... helst för typ en månad sen när vi började förbereda, hade ju inte varit svårt att räkna ut hur mycket folk som behövdes redan då? o sen tycker jag att en viss person borde lära sej göra saker riktigt och rätt ! men de lär nog aldrig hända :P Nästan så jag själv kan säga att de var tur att jag var med igår och gjorde mitt bästa för att grejerna kom med som de ska.... Roligt att komma ut på riks80 utan skyltar till en av påfarterna och utan ett tio-tals stolp + fot som "nån" glömt räkna in, på ytterligare en "ny" lapp jag fick igår... kanske borde anställa en privat mattelärare till den behövande?

Men nu känner ja att de varit mkt klagomål över jobbet.. Måste ju faktiskt tillägga att jag stormtrivs på mitt jobb och de flesta där är världens bästigaste arbetskollegor :D

Blir inte så lång helg för mej heller, arbete redan imorgon!
Tar flyget till göteborg och hämtar hem en bil till jobbet, hoppas den går bra ;)

Idag vaknade jag runt 10, grymt skönt med sovmorgon! Sedan blev det en kortprommis.. O sen iväg till gymmet med syster och körde ett benpass :D

Ikväll ska jag på födelsedagskalas , blir nog klockers! fblir nog utgång på slick senare :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0