Vad är de för fel? Klagomålsblogg :p

Snacka om att gå fel!

Har en bula på ovansidan av handleden.. gör ont när man trycker, vet inte alls vad det är.. Ska o lira tennis kl17, så jag hoppas de inte gör ont då... Sen fick jag en glasbit i foten för ett litet tag sen, ..glasbiten kommer från ett glas med kokhett vatten som jag råkade tappa över foten för typ 2 dagar sen när jag skulle göra te... gjorde svinont men blev tack o lov inga brännmärken av de..

Dessutom klarade jag inte matteresten jag hade idag... iof hade jag inte ens tänkt göra den idag men ändå, hade varit skönt för att jag va nära, va att jag inte tröck rätt på minräknaren(bara på vissa tal, bra att jag kom ihåg hur man gjorde ibland)... är Logaritmer o sånt skit och då måste man ju använda vissa drygknappar...
Hade prov i naturkunskap sen förra året idag oxå , som ja inte gjort... de gick helt okej! ja hoppas jag får ett VG så jag får det i slutbetyg...

Och till råga på allt är mina ben och ryggen HELT totalt döda! De är skum träningverk oxå, gör mest bara ont..

Nej,  det var inte nog med det, ytterligare en sak som inte går speciellt bra för mej nu.. men de orkar jag inte ens prata om nu, pratat om de tillräckligt i skolan idag... De är tur att jag har så snälla klasskompisar ;P

end of story! peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0