tidsfördrift...

Hur många gånger har du varit kär? Två tror jag.. sen har man väl varit lite förälskad ett antal ggr.
Favoritgodis: Chocklad eller surt, vet ingen exakt :p
Coolaste stad du har besökt: Kramfors ;) nedå, men har väl inte varit i nån superhäftig stad direkt

Action eller Skräck? Beror på.. tkr om båda!

Vill bli när du var liten: Kallade alltid mig själv för Jennifer Proffs , så proffs antar ja.. :P tennisproffs blev nog målet senare

Dagens roligaste händelse: Denhär dagen har varit alldeles roligt-lös.. Men kanske när jag gick in till mamma och sune för att äta frukost när jag förvånat möttes av en gubbe, de hade tydligen beställt städning.

Dagens tråkigaste händelse: Att min telefon varit alldeles för tyst

Dagens humör: Seg med tanke på allt plugg jag måste göra.. men ser fram emot träningen med mimmi
Vilka tv-program följer du? mjaa, lite olika men blivit dåligt med tv på senaste. Men favoriter är scrubs, 2½men, prison break, gossip girl, kyle xy

Vad gillar du mest med dig själv? Vet inte, men är glad att jag inte är trångsynt

Vad gillar du minst? Att jag låter mkt av min tid rinna ut i sanden

Vad är det roligaste du vet? Att göra spännande saker, vilket jag gör allt för sällan..

Har du något motto? Njea.. behandla alla på ett bra sätt

Hemlig hobby? Nej

Något vi inte vet om dig? Jag ska starta eget så fort jag får möjlighet... världens bästa idé tkr jag:) och ni som tror ni vet min idé kan tänka om, för jag har kommit på något nytt som bara jag vet än så länge... :)

Vad ångrar du? Jag lär mig från mina misstag och ångrar nog därför ingenting

Vad önskar du? Att jag får en chans

Vad klarar du inte dig utan? Dator, säng, mobil, vänner

Vad gör du helst en vardag? Tränar, umgås med vännerna eller är för mig själv

Vad gör du helst en lördagskväll? Just nu är det nog prioritet att träffa några kompisar och ta det lugnt, kanske gå ut och sätta sig för en drink om det är fint väder... Eller HELST gör jag en annan sak, men de säger ja inte här :)

Vad har du mest av i din garderob? Tröjor

Drömjobb? Det jobb jag kommer ha i framtiden... Annars hade jag inte tackat nej till att bli festfixare eller nått socialt o roligt jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0