Träningsdag

Först hade vi idrott i skolan.. Gick riktigt bra idag!
först frisbee, körde nån tävling som gick ut på att träffa ribban/stolpen på ett fotbollsmål på så några kast som möjligt, jag kom delad etta med Seydlitz! Kunde man inte tro ;P
Sen spelade vi fotbollsmatch! Lite grymt passningsspel vårt lag hade! Jag o gillving ska till spanska ligan nästa år har vi kommit överens om ;) Vi vann iaf med 5-2, och jag gjorde 3 mål och en assist, toppform idag ;)

Senare blev det ett pass på gymmet.. Körde först 20 minuter på nån maskin som jag aldrig kommer ihåg namnet på, men nå kondisgrej. Sen blev det benpass och mage.. Sen blev det 30 minuter på rullbandet :)
Skulle egentligen inte köra nå jogging hade jag tänkt eftersom jag haft ont i benen idag, men men :P

Nu är man helt slut i kroppen.. så de ska va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0