Toppenlördag!

Vaknade upp ganska sliten.. Var grymt länge sen man var ute en helkväll! Men hade jättetrevligt, tack emma o sandra för en toppenkväll!
Efter jag legat i sängen ett tag och dragit mej så gick jag över till mamma o sunes lägenhet o STEKTE. Sjukt varmt var det, härligt härligt ! Emma var även på en snabbvisit mitt i solandes, och höll på att skrämma ihjäl mig :P

Vid halv tre åkte jag, pappa och maria ner till tant grön och satte oss.. tänkte äta , jag var superhungrig! Men köket hade inte öppnat så blev lite dricka istället! Var hur trevligt som helst:) Efter någon timme där så var jag ännu mer än superhungrig(och köket var fortfarande stängt) så då lämnade jag herrskapet som då hade utökats med ytterligare två personer. Äntligen mat tänkte jag.. Men hann knappt iväg innan telefon ringde... Skulle få ännu ett snabb-besök :) Så då väntade jag lite med maten..lätt värt det ;) Efter snabb-besöket som ägde rum mitt på gatan så tänkte jag ännu en gång... Äntligen mat!! Men nejdå.. telefonen ringde igen, denhär gången var det syrran som ville ha skjuts från tågstation, hon hade varit i Uppsala och firat valborg. Klart man ställde upp! När vi sen körde igenom stan så hamna vi såklart bakom mitt tidigare besök och jag höll på att skämmas ihjäl:P

Har haft en toppendag hitills! Enda jag kunnat vara utan var några förbaskat dryga sms, blir inte riktigt klok på sånt där fjant..

förresten... Jag har ätit nu ; MMM äntligen :D


Kommentarer
Postat av: Mimi

Hej.

Vi var där men såg inte skymten utav er ju.. Var ni också där?

2009-05-02 @ 14:14:39
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Swoord

hmm...fredag va:P :)

2009-05-02 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0