Tennis & utgång

Igår blev det först att åka o titta på damernas seriespel. Jag skulle eventuellt ha spelat dubbeln. Skulle från början ha spelat en singelmatch oxå, men uppsala lämnade W.O i en av matcherna.
Var trevligt. Mimmi, richard & micke var oxå o tittade.. Sen bestämde sig jag Mimmi o richard oss för att åka ut till sandviken o se kalle anka distriktsfinal (uttagning om vem som får representera gästrikeland i båstad)

Jag kommer själv ihåg när man var yngre och tävlade om att få spela Kalle anka cup i båstad..
Fyfan...Man kunde tänka på uttagningsmatcherna flera månader innan de skulle spelas och må så jävla illa för att man blev nervös.. fanns inga mer prestigefyllda matcher .. inte ens SM. eller matcherna när man väl var nere i båstad.
Tack och lov så lyckades jag faktiskt vinna alla gånger från att jag var 12(!?) eller nått :D

idag åkte jag, syrran o mattias ut på iggön! Bojan(mammas kompis) kom även ut dit, hon hade med sig sina 2 hundar och deras 2 valpar.. jag blev totalt kääääär i en av valparna.. så himla söt o go!!!! vill ha!!!!!! synd bara att man inte har tid :( försökte övertala pappa att köpa den , men han ville inte :(

Tillbaka till gårdagen. Blev en snabbis till sätra på grillkvällen där! Sen åkte jag, mimmi & matilda vidare till berggrenska och avslutade kvällen med goya.. Hade huur trevligt som helst :)


Besviken .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0