Svenska C = Avklarat

Idag hade vi sista grejen i Svenska C, nu äre bara betyget vi ska få reda på nästa vecka !! :) Jag och Linn höll en muntlig redovisning om filmen The number 23! Det gick bra förutom att vi inte fick fram nå ljud på klippen vi skulle visa så vi va tvungen att byta klassrum och datorn där inne va världsseg :P men men!

Efter skolan blev det gymmet med Mimmi, ÅH VAD JAG VA SEG! körde benpass, va/är heelt slut :p Ska troligen vara med på fysträningen på tennisen ikväll oxå, hoppas att jag är piggare i kroppen då! Fast den är ju inte så himla trolig men får äta nå man blir återhämtad av ,så kanske :)
Igår blev det också ett gympass.. Körde bröst, biceps och triceps. Gick helt okej! lite distraherad, men annars så..

Well well... nu ska jag över till mamma o se om de kommit hem än, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0