Superlördag Bakissöndag

Gårdagen var kanon. Christoffer, Mimi och Jossan kom i hämta upp mej vid 9e (sällan sent;P) och då åkte vi ut till furuvik där vi satte oss ute på altanen eftersom moa och hennes kompisar hade beslagtagit vardagsrummet o vägra se melodifestivalen :Phehe! Mackan, jeppe, matte och adde var oxå där :) hade supertrevligt! Vid 12 skulle vi ta bussen till stan, blev rusch, men vi hann precis!:) Väl inne i stan åkte jag, mimi o jossan hem till mimi en sväng och killarna fortsatte till krogen. Tillslut kom även vi iväg... eller 2/3 av oss iaf, jossan blev lite trött hon ;Phaha
Blev hangloose , hade jättekul me Mimi! Va länge sen vi träffades.
Sen blev det hem och sova

Kom i säng vid 3- halv 4, och sen vakna jag halv åtta.. Då skulle jag hämta upp Lucas på iggön för att sen skjutsa honom till Uppsala! Så jäädra trött var jag! Men det gick bra! Kom hem runt 12-1 tror jag. Då blev det säängen o sova :P
Annars har ja inte gjort så mkt idag... 

jaja skjöt bara upp det lite :P hehe..

Falling in and out of love
You can never say never while you don't know it


Kommentarer
Postat av: Mimi

Tack för en jätte härlig kväll, vart inte så jätte mycke alkohol och partydans men mycket uppdaterings prat så nu känns det som jag fortfarande hänger med lite i livet ditt :P Får se till att det blir oftare :)

2009-05-18 @ 09:14:01
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0