Skäms ihjäl

jag brukar inte va den som tycker att saker och ting är pinsamma men nu håller jag på att skämmas ihjäl, FYFAN vad pinsamt!!! kan ändå inte låta bli att skratta.... vågar inte skriva vad som hände i bloggen... men ni som får veta kmr säkerligen få sig ett gott skratt... JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!! haha, worst ever...!!



Annars då!? Var ute på iggön idag, o sune fixade mitt boende till båstadveckan ;P tack!!
Fick även låna mercan , va tänkt att jag skulle ut och åka lite ikväll eftersom de är crousing! Men blev ingenting av det.. kan fortfarande knappt prata,
min röst är borta..., hittelön = en valfri sång framförd av mig :)

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHA! best ever babe! ;D

2009-05-10 @ 00:09:30
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0