Så det kan gå

Menade givetvis med rubriken på föregående inlägg, Toppenfredag! Man är ju lite lätt förvirrad ibland ;P

Dagen började med att jag åkte till K-rauta (ne, så heter det nog inte, men ungefär :P), mamma & Sune var redan där, de hade köpt solstolar, ett litet bord och en grill. Så jag skulle ta grillen för den fick inte plats i mercan.

Sen åkte vi till Iggön och började montera.. Gick Sådär med solstolarna. Fredrik fixade ihop de när han kom. Vi hade ju inge instruktioner :P
Grillen däremot , monterade jag och mamma ihop, gick toppenbra det ;P Var ju så förbaskat härligt väder!!!:)
Blev även lite boul med greta och beata.. Jätteroligt att jag lyckades få stryk av en 10åring.. :P

Var ju tänkt att jag skulle vara med och inviga grillen idag oxå. Men klockan blev så mycket så jag skippade det. Men jag hoppas att de går bra för mamma & Sune.. De hade en del mat att göra iordning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0