rolig kväll

Idag blev det gym med mimmi, det gick bra,  fast blev mer och mer hes, ju längre passet gick.. och nu kan jag knappt prata :O fryser o är helt slut i kroppen oxå, tror ja kanske är på väg att bli sjuk!? hoppas jag kan undvika det....

Ikväll var det tänkt att jag skulle med mimmi och spela brännboll ett gäng i boulongern(vilket inte blev av alls eftersom vädret blev kasst mot kvällen) , och sen skulle jag med på fest hos mimmis syrra som fyller 21.. Men jag valde att stanna hemma för att minska risken för fortsatt sjukdom :P Så har haft en riktigt tråkig kväll..men men , man gör det man måste... Tittade på Sverige matchen iaf, semi-final mot canada (för er som är helt lost inom idrott).. Sverige förlorade med 3-1 och de gjorde ju faktiskt inte kvällen bättre.. :P


Nu ska jag sova, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0