Lördagskvällen

Lördagskvällen tillbringades med Linn & Emma. Började i boulongern! Satt och fikade lite och mös med två filtar :) Sen skjutsade vi hem Linn- Jag och emma fortsatte kvällen med lite bilkörande till brynäs. Skulle upp på en fest där, men fastnade i bilen på parkeringen i en halvtimme..Va trevligt där oxå, ;P haha
Och Emma i the spotlight vid tennishallen.

Världens roligaste bil-händelse för några dagar sen.. Kommer inte ihåg vart vi skulle men jag & emma satt iallafall i bilen och skulle precis köra iväg... så får jag ett Nästan motorstopp så bilen hoppar till, och jag flyger in i ratten så den tutar... Skapligt mkt vi skratta... :P

Idag har det inte hänt mycket. Var på gymmet, körde kondition, ben och mage :) Riktigt nice

Tittar på gossip girl nu. Har missat hur många avsnitt som helst, såå tråkigt.. Laddade ju ner avsnitten förr, men vet inte om ja vill göra de nu för IPRED, så får börja där tv-avsnitten är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0