Klassfest

SPID3  klassfest ikväll, ojoj ;)
måste dock skjutsa lucas till iggön, han kmr med tåget till gävle halv 7.. dålig tajming ,skulle ju egentligen va på klassfesten kl 7 men de hinner jag ju inte.. Käk med klassen halv 8,de hinner jag ju iallafall till :) 
fast måste jag ta bilen till andersberg(där festen är)... så får se om de kanske blir nyktert ikväll,annars lär ja lämna bilen där, lite smådrygt..

shopping idag, är riktigt nöjd med alla köp!
* Grått linne - H&M
* Gul keps - Gant
* lila tunika - bikbok
* jeansleggins - bikbok
* Studentklännig (äntligen:D) - bikbok
* Vit tunika - vila
* Svarta skor - din sko
* Loréal playball & lite hårnålar o snoddar
Och igår köpte jag en vit och blommig klänning som jag ska ha ikväll ! :)
Sen la jag undan ytterligare ett par skor som kanske va världens snyggaste , dom blir det förhoppningsvis köp av imorn :)

tack mammsen!

Idag när jag skulle in och visa mamma & sune min klänning som ja ska ha ikväll så mötte jag grannen i trapphuset, han gav mej iallafall godkänt ;P haha

Nu måste jag duscha o göra mej klar, vad tiden drar iväg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0