Hårt pass

Blev nästan 2½ timme på gymmet idag igen.. Efter att ha joggat till gymmet,haha ;P Körde rygg och axlar. Sen blev det 30 minuters löpning och avslutningsvis lite chins i hissen, och midja ! riktigt bra pass idag, är helt slut!

Gick förresten riktigt bra att löpa idag.. blev förvånad över min kondition, jag brukar ju annars va sämst på att löpa ,lär ha förbättrat mej rejält :D eller så hade jag bara flyt idag , vem vet :P

Klockan sju är det tennisträning! Sen blir det film med Linn :) Ska skriva en filmkrönika till svenska C, sista uppgiften :D

Har typ inte ätit nått idag så var superhungrig när jag kom hem från gymmet, hoppades att mamma skulle ha gjort något gott :P men varken mamma eller sune var hemma, så hade de lämnat mobilerna hemma.. Så blev bara en macka och jag blev inte alls mätt på det.. Så då testade jag min DietShake som jag drack förr men som jag helt plötsligt slutade tycka om.. Men nu var den god igen så nu ska den förbrukas :D
Perfekt före eller efter träning! men går ju inte att ersätta måltider med det nu när man tränar så mkt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej Jennifer!! Va kul att du skrev!! jo allt är jätte bra med mig!! O jag kommer förmodligen att vara där på tennisveckan o isåfall herrarnas vecka;) Ja då måste vi se till o ses där! Vore verkligen roligt!! Hoppas allt är bra med dej med!! kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0