Fredagkväll

Träffade Linn & Mimmi vid 9e tiden, tog en fika på georges! Världens godaste fika tog jag ;)MM! Gick senare vidare till berggrenska där vi blev kvar ett tag. Var trevligt där med, UNDANTAG när vi blev fast bland en massa fyllon p.g.a platsbrist! :P Men sen träffa vi hansson och hans crew och de hade platser vid sej :)

När jag & Mimi skulle därifrån(Linn hade gått tidigare) så blev vi vad vi tror "förföljda" av en bekant! Inge farligt men kändes väldigt löjligt och aningen odiskret :P
Sällan ! Jag och Linn blev förföljda av en bil med hellyse i Onsdags kväll oxå.. Och det är vi säkra på eftersom vi körde runt ett extra varv i rondellen , o de gjorde dem med sen och nå fyllo sträckte ut huvudet och ropade något !

Iallfall, nu kmr en kul sak.. Mimmi kör, så hon skjutsar hem mig(den låånga vägen hem) När vi ska svänga av till mig så tappar jag nästan hakan och ropar "Stannaaaa!" ... Jimmy, en gammal kompis från kramfors gick förbi , snacka om att jag blev förvånad.. Dessutom hade jag, mimmi och Linn pratat om honom tidigare på caffét, eftersom jag förr hade tvingat på mimmi en "träff" med honom som Mimmi inte va allt för glad över :P hahah ! Snacka om "När man pratar om trollen" :)

Ska till tennishallen till 12 och titta på damernas seriematcher . jag skulle ju egentligen oxå spelat...
Mimmi kommer oxå vara där , wie, sällskap!
Ikväll är det grillfest hos henke. Ska bli kuul, ska köra nå femkamp oxå tror ja ;p sen utgång ?!:)

I do care.. men nu vet jag inte vad jag ska säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0