Bal 2009

Gårdagen var toppen , och med vädret kunde vi inte ha mer tur :)
Började bal-aftonen vid femtiden hemma hos sanna. Blev bjudna på både dricka, tilltugg och trevligt sällskap! Sen åkte vi vidare till engeltofta där balen hade sitt tillhåll. Blev sjukt många bilder, (lägger upp några sen).
Blev även lite mingel och välkomsdrinkar innan middagen började , supergod mat var det. Hade riktigt trevligt! Men jag och Linn bestämde oss för att åka hem tidigare än stängning eftersom vi var nöjda !
.... trodde jag... Blev en oväntad tvist och kvällen slutade inte föränn ytterligare några timmar...
Och jag säger då det... kvällen kunde inte varit bättre :D

Denhär dagen har oxå varit toppen! Vaknade av redan vid 8 tiden, blev en välbehövd dusch och vid 10 blev det en supergod frukost ute på mamma&sunes balkong ! Hur underbart var inte det då?! Sen åkte jag ut till iggön , kom dit närmare 12, blev nå timmar i solen , plus mat och glass! Nu är jag hemma igen och hoppas på det bästa till ikväll.

give into me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0