What goes around...

What goes around, comes around
För några månader sen så dog batteriet på bilen när Jag , Emma och Mimi var utanför max.. Det tog inte många minuter innan vi fick hjälp av några trevliga volvokillar! 
Idag så hjälpte jag igen.. Givetvis inte samma personer.. Var mitt i stan, utanför 9an, stod en bil där batteriet dött och då hjälpte jag och Janina dom att få igång det :P

Sen åkte vi på gymmet, blev 20 minuter fatburnpass och på styrkan blev det rygg/axlar.. Fick även en kommentar att min kroppstyp på armarna var samma som Nicole Richie

-Vet du vad jag tänker på när jag ser dina armar?
-Hmm, nee?
-Nicole Richie
-Va??!
-Jaa, fast inte lika smala

:Phaha

Nu är det fest med syrran o hennes kompisar :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Babe, du är mycket snyggare än Nicole Richie! Jag fick nyss höra att jag är lik Carice van Houten ;P

2009-03-28 @ 23:42:34
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/
Postat av: Cricken

Du är absolut snyggare Jenka ;) håller med Linn

2009-03-29 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0