En lista , tidsfördrift!

HAR DU:
Folköl i kylen: Nje, två Norrlands Guld
Något husdjur: Nej
Någon favoritmat: Kinamat, tacos, kebab, flygande jacob
Puder på dig: Nej
Några framtidsplaner: Ja, jag hoppas något går igenom snart äre ju studenten
Några planer för idag: Träna, Köpa hårspray, hämta ut nå post åt pappa o titta på en soffa med svärd
Någon sjukdom: Nej
Gymkort: Japps
Några kärleksproblem: Nje
Någon favoritlåt: Byter hela tiden, men heartless e grym just nu!
Duschat idag: Nepp
Någon vän som spelar I ett band: Nej
Några MVG: Ja
Någon som förstår dig: Ja
Tuff kompis som kan försvara dig: Haha, Linn :P fast jag kan ju försvara mig själv!
Något beroende: njee
Fikat idag: Frukost

Något favorit märke: Nje
Nagellack: Inget nu
Någon vän som bor i ett annat land: Ja, flera stycken

VILKEN:
Tidning läser du: Läser inte så mkt tidningar numera
Buss åker du oftast: Åker aldrig buss.. tror senast var från nån hockeymatch början av vintern
Frisyr har du: Just nu? uppsatt, snelugg o snebena(typ?)
Månad fyller du år: November
Årstid föredrar du: Sommar
Stad du är uppväxt i: Gävle

VAD:
Gör du nu: Svarar på frågorna
Gör dig till en bra människa: u tell me?
Gör dig till en dålig människa: Att jag är velig
Vill du arbeta med: Något aktivt, roligt och socialt arbete
Är roligast just nu: Mimis blogg och Mias snefylla :P
Kläder du har på dig: Vit långarmad tröja och gråa träningsbyxor
Har du för smink: Inget
Äger du för skor: Olika
Läser du för bok: Ingen.. skulle vara Historia A boken isf
Ska du göra nu: Lyssna på musik och sen sminka mig innan vi ska titta på soffa

RANDOM:
Kallt ute: Mja.. jag fryser ju när det är 20 grader men är helt okej väder nu jämfört med t ex förra veckan
Idrottar du: Innebandy, tennis och gym
Sista du åt: Äpple
Har du en gitarr: Nej
Mario eller sonic: Mario
Har du bra hörsel: Mja, tror den funkar
Tittar du mycket på tv: Nje, brukar ha tv:n påslagen men sitter oftast bara klistrad då de är Scrubs eller 2½men
Senaste spelade dataspel: Harpan


Kommentarer
Postat av: Linn

hahah du vet att jag skyddar dig ;) men som sagt det klara du själv ;P

2009-03-31 @ 17:00:54
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0