Storpublik

På tennisträningarna brukar publiken mestadels bestå av föräldrar till de yngre, spelare och lite motionärsspelare.
Men idag hade jag min egen lilla publik bestående av Mamma, Sune och Svärd.
Mamma tittade alltid på mina träningar när jag var yngre och satsade men nu har hon inte sett mig spela på säkert ett halvår.. Så det var kul att hon tittade , spelade dessutom bra i slutet när vi körde poängspel :)
Var kul att Sune och Svärd tittade oxå, men de fattade nog inte lika mkt eftersom de inte har så mkt att jämföra med och så.

Efter träningen bjöd svärd mig på en Kebabsallad på brynäsgrillen(lätt bästa kebabsalladerna där), ,men vilken skräll att de blev kebab?;)
taack svärdis, va supergött !


Kommentarer
Postat av: Swoord

varsågod jenkis :)

2009-03-26 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0