Sommartid / Sommarjobb

Nu är det sommartid.. kanske ska få lite vår då oxå tkr jag ?:) Helst sommar direkt!

Idag kom Linn och Emma o hälsade på mig. Gick till pizzeria denize där jag köpte klassiskern kebab med bröd och Emma köpte sin klassiska Pommestallrik,, med kebabsås :P Linn följde bara med som stöd ;p Vi gick hem till mig och käkade o snackade lite strunt.. Och när mamma och Sune kom hem så åkte vi dit syrran bor och hämtade bilen som jag lämnade där igår.. :)

Sen har jag lagt in massa låtar på ipoden nu, så jävla skönt :P Ska lägga in på den andra oxå.. när jag orkar!
Har dessutom sökt ett sommarjobb idag! På Swedish open veckan i Båstad. Är många som söker så inte alls säkert att man får något eftersom ja inte jobbat där förr.. Sen vet jag inte Om jag tackar Ja även fast jag får jobb.. Ska höra med Linn vilket datum det är hon ska dit?? Skulle kanske kunna åka dit och tävla istället? skulle vara roligt det med :) Få titta upp vad för tävlingar som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0