Sämsta gympasset någonsin

Åkte till gymmet , tänkte börja med 30 minuter på rullbandet... blev tio minuter, sen hade jag så ont i skenbenet att de inte gick att köra nåmer :( Sen tänkte jag köra mage... gick inte de heller, sån träningsverk att de inte gick att göra övningarna.. gjorde lite situps men sen palla jag inge mer .. blää
Då gick jag upp där man brukar stretcha och körde några pilatesövningar o stretchade .. men de var så fruktansvärt tråkigt så då gav jag upp och åkte hem :P

Aja ., imorn blir de ett riktigt pass iaf för då ska äntligen syrran med igen
Och jag hoppas mitt ben inte göra lika ont då . fast får köra nå annan konditionsövning än bandet, något som inte belastar benet så mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0