orörlig

jag är heelt död i kroppen nu! inte nog med hårdträningen igår..
idag var de först 1h idrott i skolan, fotbollsmatch hela timmen! Sen åt jag lunch i skolan, var en sådär soppa, där inte riktigt allt gick ner, men blev ett stort lass med suupergod sallad o grejer till :)
sen gick jag direkt till gymmet.
Eftersom syrran var lite sen så sprang(och gick) jag 4 km innan hon kom. Sen körde vi ett benpass på en timme.
Försökte köra lite mage i slutet oxå men blev bara två set av första övningen för min del, sååån träningsverk!
men är nöjd med träningsdagen trots allt :)

fanns även en våg på gymmet som vi försökte oss på! minus 3-5 kg till sommarn skulle sitta fint! stod på 65(grr) idag, men då hade jag skor, kläder o en matfull mage så vill gärna räkna minus åtminstone 1½ kg där! (A)

Efter det så gick jag direkt till Rosmarins hudvård på Söder. Färgade och plockade brynen!
Fick den unga tjejen och hon är överlägset bäst att fixa bryn så det var nice :)
Nu har jag precis duschat, fräääsh

Är hungrig igen! Tror det blir lasange hemma hos grannen(mamma;P) snart! mums!

Kommentarer
Postat av: Linn

Woho, Jenka har ny blogg ;)Gillade dina hundra frågor och håller med om att jag vet mest om dig.. kanske för mycket ;) haha! När du och Mimmi hoppas så lovar jag att stå där nere och ta emot er :)

2009-03-19 @ 21:46:08
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/
Postat av: Linn

HOPPAR ska det stå.. inte hoppas :p

2009-03-19 @ 21:46:46
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0