Lördagsfest

Den var såådäär! Ganska skoj på förfesten hos syrran , släckte ner i 60 minuter, Earth Hour, mellan 20.30-21.30!
sen skulle vi in på heartbreak men då kom vi inte in där för det var 23 :( Så då gick de andra vidare till Hangloose... Nejtack för mig. Gick hem! Väl hemma blev jag på lite dåligt humör för att vissa verkar tycka att det är befogat att bli sur om jag känner att jag inte har tid att anpassa mitt liv efter deras önskemål. Är iallafall så de känns men jag klarar mig alldeles utmärkt utan gnäll!

Fick låna syrrans Ipod-sladd igår så idag ska jag lägga in maaassor av bra låtar på ipodarna :D
Har även städat min lägenhet nyss, fast inte helt klart än. Sen ska jag plugga till Filosofiprovet.

Snart kommer Linn förbi, :D ska hjälpa henne med nå USA-grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0