Lite besviken

Jag är besviken att jag inte kan få någon kommentar av er läsare.
Läser ni ett inlägg tar det kanske 15-40 sekunder.. förhoppningsvis läser ni för att ni tycker att det är intressant och lite roligt att läsa min blogg.. Då kan man säga att jag har underhållit er
Därför tycker jag att jag förtjänar en kommentar nu som då , behöver ju inte vara något speciellt. Ett ord skulle räcka

Har jag fel om jag säger att många inte vill att folk ska veta att man läser någons blogg?
Speciellt om man "bara" är tjenisar eller bekanta.. eller kanske har en"Jag vet vem det är/ser nu som då"-relation.
Det är tråkigt att det är så
Folk som läser min blogg skulle iallafall stiga i mina ögon, för det gör ju att man faktiskt lägger märke till att personen är riktig och existerar . (det vet man ju ändå men ni förstår säkert vad jag menar) 

Jag skulle iallafall tycka att det var roligt med lite respons :) det tycker säkert ni andra som skriver blogg oxå?

Kommentarer
Postat av: maaarcus

bra blogg tycker jag ! :)

2009-03-25 @ 01:39:50
Postat av: maaarcus

bra blogg JD :)

2009-03-25 @ 01:40:45
Postat av: Jenka

Tack marcus :P

2009-03-25 @ 01:42:25
URL: http://denemo.blogg.se/
Postat av: maaarcus

hehe. angående tatueringen din, "JD" så passar den nog bäst där ni rita den, tycker jag iaf :P

2009-03-25 @ 01:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0