Kinamat

Kinamat måste vara det godaste som finns
Åt på "lilla elefanten" i valbo idag efter gymmet!
Blev en nr39 som vanligt, mums!! med kyckling, vanligtvis brukar jag ta med räkor (det är godare, men båda är gott)!
har ni vägarna förbi rekomenderas denna mat starkt :D

På gymmet värmde jag upp med lite kondition i 20 minuter,
sen blev det rygg, axlar och avslutningsvis mage!

Hur blir min kväll ?

antingen blir det fest , träffa mickan kl 21!
eller så åker jag till Svärd och spelar HALO3.
Men är typ inge festsugen.. Delvis vill jag inte förstöra min träning och delvis är det säkert inte så överdrivet mkt folk ute ikväll ändå. Tänkte eftersom det är helgen före löning.. fast samtidigt är de ju sjukt härligt väder ute nu så vem vet!?

 Jag lär nog bestämma mig ganska snart så nu ska jag fundera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0