Gör inte som jag

Gick in och tittade på min blogg och då såg jag dendär klassiska reklamen som finns mellan inläggen...
Plötslig fick jag en liten Deja Vú... Det stod nått liknande "Hur gammal blir du?"
För några månader sen var jag så underbart smart att jag gjorde detdär testet... Sen fick jag hem en räkning på nån hundralapp.. Hur onödigt som helst... (jag visste givetvis inte att det kostade att göra testet innan jag fick räkningen)

Fast var kanske bra för nu vet jag ju precis hur gammal jag ska bli och slipper oroa mig för komplikationer som olyckor eller dödliga sjukdomar! wohoo
ska förresten bli 84 bast, eller var det 94 !?
;P


Kommentarer
Postat av: Mimi

Ja, förstå till sommaren med gladiaor skor och 2 st flätor i håret, muuumma vad mycket snyggare den blir då ;P

Jag gjorde samma sak men med värdera bilen och kom hem en räkning på typ 300?! Gaah, vad arg jag vart :P

2009-03-23 @ 15:21:14
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0