Fysträning

Blev fysträning med gruppen idag ändå. Var inte så många, typ 10 st skulle jag gissa.
Först sprang vi runt travet. Är väl ungefär 3 km skulle jag gissa. Inte så jobbigt plus att man får hålla sin egen takt. Men var så fruktansvärt kallt att andas , fick lite ont i bröstet när vi kommit i mål..
Men gick över ganska snabbt för då vare styrkepass som gällde.. De är roligare än kondition tycker jag
och idag var styrkepasset extra roligt.. jag o linn hade svårt att hålla oss för skratt ibland ;)

När jag var klar och skulle sätta mig i bilen för hemfärd så vare ju så klockrent att låset hade fryst fast, jippie tänkte jag..
Efter många Om och Men fick jag upp det... Lånade en tändare och eldade på nyckeln, det gjorde susen:)
Så lägg det på minnet om de skulle hända er

Nu ska jag steka blodpudding, hungrig som vanligt nu när man tränar så mkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0