Freeedag

Äntligen helg!

Gjorde snyggaste entrén till skolan idag.. mötte upp Cricken som varit på hälsocentralen och tänkte gå med han till skolan. Men vi var så lata så vi lyckades få skjuts av crickens pappa i en megastor lastbil, wiie :P

Då gick jag och Linn vidare till stan! Hittade Supersnygga träningskläder på Intersport.
Hittade även ett par gryymt snygga jeans på Gina. Tyvärr satt de perfekt hela vägen upp till midjan där de inte passade! jävla jeans :P var precis den färgen på jeans som jag velat ha såå länge men inte hittat tidigare :(
Rosa Magtröjan med ett körsbär på vad ganska svårslagen den oxå ;)

Mikaela kom även och gjorde sällskap på stan, träffar henne alldeles för sällan nuförtiden

Tillbaka till kläderna.. jag HITTADE snygga kläder.., men köpte ingenting :O :(
Jag trodde att mamma skulle komma ner på stan och shoppa dom med mig.
Men tydligen skulle hon och Sune på bal vid någon herrgård vid uppsala. De blir där tills på söndag.. men sen hoppas jag på lite shopping :P (A)

Nu ska jag städa min lägenhet... jag och mamma gjorde en deal.. som nog i eftertanke bara gynnar mej...
jag som blir lite rikare och jag som får en städat lägenhet :P

Ikväll ska jag vara med favoriten! blir pizza, film och troligen lite dricka på det!
Ska bli supertrevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0