wohooo

finally!! Nu är matte C avklarad, hallelulja, har fan inte varit många höjdpunkter i den kursen inte...

Nu är det bara samhällskunskapen klar sen är man finito,sköönt ! Nog för att jag har mer än en halv kurs kvar att läsa i samhällen...men de ska nog gå bra , blir ett långt provtillfälle nästa vecka..Looking forward, not! fast ser fram emot att få det gjort...

Igår var det lite förfest hos mej.. i min lilla etta :P Blev jag, mimmi, linn och så var även mikaela o emma här en sväng, trevligt . Blev lite te-bjudning ;) Sen drog Mimmi & Linn vidare till goya. Själv stanna man hemma och laddade inför matteprovet ...

Men va en rejäl tidsmiss imorse .. vaknade i tid..tänkte att jag skulle läsa igenom de jag hade för att se till att jag verkligen kunde det... och första talet gick bara inte, så jag fastnade och gjorde massa olika uträkningar men kom fan inte fram till nå rätt svar... tillslut kollade jag på klockan.. 8.26, ooofan , där satt jag med matteboken i handen och hade inte ens klätt på mej... då blev de en jäävla fart. Jävligt klantigt men måste ha suttit me dedär talet(som jag inte i slutändan ens löste) hur länge som helst... Var egentligen aslätt, men jag kom inte på hur man gjorde... tur att man fixa det när provet gällde iaf... Kom förresten knappt fem minuter sent , så de kan va krut i mej ibland med :P

Blev sent igår för mig ändå.. eller gick o la mej vid 12, efter folket gått, men kunde inte somna förän typ tre... Låg och funderade över en sak... Kom fram till en sak som jag nog borde göra även fast jag egentligen inte vill!
Kanske är bäst så om det är som du sa, för då är det ju ingen vits .. Trodde inte mig själv när jag kom fram till det... men jag kan inte lyckas då borde jag väl göra de "rätta"?!

You burning up my head and in my brain it's going wrong


Kommentarer
Postat av: Linn

du gjorde det rätta gumman :) Like a firefighter I will quench your heartfire <3

2009-06-05 @ 12:28:44
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0