Brännboll, SuperSPID

Maybe surrounded by a million people,
I still feel all alone

Igår på dagen var det studenternas brännbollsturnering.. Vi, SPID3, tog hem såklart hem förstaplatsen :) Vi vann några gratis drinkar på goya igår på kvällen och ett VIP-kort på torsdagar på goya hela sommaren ! är man bra så är man ;) På kvällen var det efterfest på Goya som ni kanske förstått.. Riktigt mycket folk, och riktigt bra stämning, hade superroligt ...utklädd till batman ;)

Idag vaknade jag inte förän vid 12 tiden, men var inte ett dugg bakis eller sliten, superskönt! Gick direkt ut på mamma & sunes balkong och började plugga samhällskunskap... vilket jag gjort i princip hela dagen förutom när jag var på gymmet en sväng! Egentligen supertråkig eftersom alla andra i klassen är på förfest/poolparty hos stjerna.... Är ju Barrundan ikväll! och jag kmr nog inte hinna gå....
Köpt biljett för 350 kr , känns ju ganska onödigt... men vad kan man göra... :( 

plugghej


Kommentarer
Postat av: marcus

lycka till på provet då :)

2009-06-10 @ 02:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0