Tränarfest

Igår var det tennis-fest! Vi träffades halv 3 vid golfen, gick en runda på 9e hål .. Gick inge vidare för mej , men va riktigt kul :P jag skyller på att de var kallt! hehe. Höjdpunkten var när Delén skulle hoppa över nå vatten och plurrade rakt i.. jag filmade det oxå, va bra kul iallafall :P

Sen skulle jag skjutsa freddan och mattsson till stan o hämta nå grejer, där jag råkade köra in i någon parkerad bil. Blev en buckla och repor på den bilen jag körde in i .. Min klarar sej med en avsliten list och lite repor.. fyfan :P Lämnade telenr, och när de ringde imorse var jag ganska nervös., fast hon som ringde var inte arg så de var skönt!

Sen efter min lilla incident igår blev det iallafall tennishallen .. Där åt vi supergod mat, tittade på fotbollen(illa att sverige torska), spelade lite tennis och hade trevligt :)
En grej som hände igår har man bara två ord för.. HELT SJUUUKT!! Vad händer liksom :P

Sen blev det Goya. Kom riktigt mycket folk, hade väldigt trevligt :) dock så dog min mobil så det var lite drygt... plus att jag hade bilen på tennishallen och hade mina hemnycklar där.. Så de va en jäävla tur att mamma & sune var hemma så jag kunde hämta extranycklarna där! Första gången de är hemma över helgen på evigheter, var bra tajming!

Idag är det vattenkrig! Men jag har såå ont i huvudet, o verkar inte hjälpa med ipren o alvedon heller :(
Sen spelar ju Söderling - Fedderer final i franska öppna alldeles strax. får inte missas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0