Sjuuk

Fyfaan, är sjuk! inte enda studenten .. blev nog lite mycket för kroppen :P o plus att all press o stress släppt nu... no more plugg ! :D
Fast febern har släppt nu... förrgår natt var det väärsta jag varit med om!!! Hade en ohygglig feber , frös och var kokhet, mådde dåligt och hade ont överallt.. orkade mej tillslut upp ur sängen och blötte ner en handduk som jag kunde lägga över huvudet lite nu som då.. Tur det, annars hade nog min hjärna kokat..

fick sms idag när jag stod och tvättade mej, vips så ramlade mobilen ner i vattnet, jippie. men den överlevde efter lite torkning :D

Idag var jag så smart att jag fick för mej att åka till valbo köpcentrum o shoppa... gick inge bra, blev anfådd av att gå från en affär till en annan så åkte hem lika snabbt.. Annars har jag varit ute på iggön, underbart med sooool! saknat den :)

I'll be the best you never had....

Kommentarer
Postat av: Mimi

Inte så där överdrivet mycket uppdatering här inte :P

2009-09-11 @ 09:42:39
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0