Det har ett namn!

Vaknade av att mamma ringde mej 5 i 10 imorse.... o jag skulle vara på Rosmarins 5 i 10.... :P Vet inte hur jag inte vaknat för jag hade ställt larm och så :s Så det var tur att mamma väckte mej.. På med nå kläder och sen rusa jag bara ner dit, allt sen mamma ringde till att jag var där tog nog inte mer än 2 minuter , tur att man bor nära ;) Mamma hade lyckas boka en tid åt mej fastän det egentligen var fullt ända fram till midsommar eller nått, härligt de :D

Efter jag var klar så ringde jag Sune, vi skulle handla en vit regnkappa så jag har något att ha på mej om det regnar på studenten. Den var skitsnygg men kostade därefter, regnkappa för 1900kr, inte illa! men tack sune :D

När jag var klar där så var klockan 11.20 och vår studentlunch började 11.30 , så blev raka vägen dit :) Blev tyvärr inge matkrig , men va trevligt ändå! Blev en Janne B sång ;)

Efter det så bokade jag o mamma tid till mej hos tandläkaren och hos läkaren , . Jag måste titta på min hud. På ena sidan av munnen är jag supertorr och de blir typ inte bättre fastän jag smörjer in mej :( Och jag frågade på Rosmarins idag om vad det kunde vara... de sa att de trodde det var --kommer inte ihåg namnet-- men nån av dom hade oxå haft nå liknande och då hade hon fått nå medicin så hade de försvunnit.. :)

Sen blev det gymmet , körde rygg och axlar. Härligthärligt :)

Sen nu på kvällen skulle de som ville från klassen samlas på interpool .. jag tänkte dra dit, men ångra mej sen.. så är man pigg tills imorn , STUDENTEN :D 
Fast jag var förbi interpool en snabbis för att lämna pengar till flaket imorn.... Och vem åker förbi när jag kommer ut därifrån då? .... såklart!! och det är sanslöst, nu är allting tillbaka där ..igen!


Fick även veta att jag måndagen efter midsommarn kommer åka till falun och jobba där.. lite tråkigt att man måste sova borta oså.. men blir förhoppningsvis bra med pengar med alla tillägg o sånt :)

Peace out, syns imorn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0