Borgarskolans politik

Var någon från vänsterpartiet som pratade om politik i Aulan idag.
Jag lyssnade inte så mkt på vad han sa, satt och pluggade inför matteresten(Som jag klarade). Dessutom , om jag vill lära mig om politik så vill jag ha flera olika partier som pratar för sina saker. Alla sånna där talare vet ju exakt hur de ska lägga fram saker så att det ska låta bra... precis som hitler!

Hursomhelst  så skulle det vara diskution efter att han pratat. Man fick ställa frågor och sådant..
Och när en kille från skolan, som representerar MUF(moderaterna),  ställde frågor eller la fram argument så börjar folk att bua och skrika "käften" åt honom.. jag tycker det är så Fruktansvärt dåligt! Värsta är att dessa personerna inte ens fattar att de gör fel..
Om ni nu tycker att hans åsikter är "felaktiga" så räck upp handen , precis som han gjorde, och säg vad ni tycker med egna argument.. men att bua och ropa sådär tyder enligt mig bara på låg intelligens, tack vare sånna som er som det är diktatur och yttrandefrihetsförbud... även fast ni själva troligtvis inte fattar det
Han representerar det parti som Han anser bäst. De flesta har ju sina egna uppfattningar om vad ni tycker.. så tyck vad ni tycker men kränk(även om jag inte tror han tog åt sej så mycket, var det precis vad ni gjorde) för fan ingen annan för deras åsikter.

Skärpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0