Vilken kväll

En perfekt kväll för oss te-älskare som insett att det finns roligare saker att göra än att ränna på krogen

Hade typ bestämt att jag skulle träffa Linn ikväll. Men när allting närmade sig låg jag helt slut och trött i sängen.. så jag var nästan nära att banga denhär kvällen för lite sömn! Men lyckades ta mitt förnuft till fånga och Linn kom till mig vid 21-tiden... efter det blev det mer prat än någon av er skulle klara av... och mer te än vad någon av er skulle klara av ;)

Blev nog lite trötta i slutet vilket kunde märkas genom vårat ständiga fnitter... och när jag till synes blir överlycklig av att jag får en sked av linn som ska ner i diskmaskin så var man nära att vika sig dubbel :P
Vi kom även fram till att de var bra att både jag o linn är så smarta och att de är därför vi kan prata nonstop hur länge som helst om intressanta saker! ;p

Skickade även iväg ett ganska intressant sms/mms under te-kvällen , ska bli spännande att se om man får någon respons, ikväll vare ju ganska dött! , oväntat? :P


Nu ska jag sova, får se om man åker till söderhamn med linn imorn och tittar på tjejmatcherna o pimpims match !?
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0