Gamla tider

Riktigt skön skoldag !:)
Börjat med lunch i skolan med Linn och marcus.. Sen gick vi vidare till kaffeterian där marcus bjöd på kaffe och servering ;) Sen "började" svenskan... inte! Vi hade tydligen ingen svenska idag! Nästa lektion skulle inte börja förän 2½ timme så jag och Linn gick till Nika och fick uppgiften för lektionen så vi kunde gå hem :) riktigt nice.
Fick sista uppgiften för filosofin, skriver jag MVG på den så blir mitt slutbetyg mvg, hoppas!!

Tittade igenom lite gamla fotografier idag , alltid roligt.. Mitt bland alla familjefotografier dök en bild på Emma och två andra upp, jag höll på att DÖ av skratt, kan tyvärr inte lägga upp den med risk att bli anmäld eller nerslagen av emma :ohaha ! Har några bilder på mobilen, knäppte kort på korten :p

Mimmi kommer hem från Frankrike i veckan !!! :D :D hon har varit där i ett halvår!

hansson gör iordning kaffet


Kusin, syrran och jag inne i tältet :P


3 generationer, Pappa, bror och brorson!


Invigning Kalle Anka cup,, centercourt i båstad :)


Heikki, jag & Mimmi, examen 9an :P
 
Mamma och jag


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag har inga planer för helgen, utgång kanske? Löningshelg ju ;P Själv då? Borde ses snart!!

2009-04-22 @ 08:10:06
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0