the look

Idag vaknade jag runt 9e som vanligt senaste tiden.. Inte överdrivet konstigt med tanke på att jag gick och la mig innan 21 igår :O Var trött så jag somnade direkt, men sen vaknade jag runt 22 och då var jag inge trött längre... Så blev lite klädprovning efter jag insett att jag inte skulle somna om, kom väl i säng vid 1-tiden!
Mamma, vi måste införskaffa nå sommarkläder till mig, inte mkt som passar nu!! :/ :)

När jag vaknade så blev det en macka med gurka, och te till frukost och sen iväg till gymmet där jag körde ett Benpass. Sen hem igen, blev ytterligare 2 gurkmackor och ännu mer te, dubbelfrukost :) Sen blev det sooola, nu är man rätt brun, härligt :)

Jag ska nog iväg till gymmet en gång till strax... har inte så mkt att göra nu känns de som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0