Sommar & Sol

Så mycket bättre väder än såhär blir det inte i April månad.. Underbart!

Hade nå sorts prov idag på företagsekonomin.. För att klara det var man tvungen att klara 20 uppgifter.. I RAD!! i början fatta jag Noll och klarade max typ fem uppgifter utan att göra något fel och därmed blev tvungen att börja om.. Men sen släppte det bara och jag klarade de, sköönt, de som inte klara det måste göra det nästa vecka..Efter skolan gick jag och Linn en sväng på stan

Ska iväg till boulongern vid sju-tiden.. Då blire kubb :) och sen får vi se hur kvällen fortsätter!
Någonting jag vet är iaf att min mobil kommer vara nära till hands utifall mitt lovade samtal kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0