skitsamma

Har inte så mycket att säga om dagens match! Spelade fruktansvärt dåligt... tror faktiskt det var min sämsta match i hela mitt liv...  komiskt hur man kan gå från en hyffsad tennisspelare till totalt värdelös!
PimPim spelar ju oxå dendär tävlingen... Han har match nu kl 18.. Hade varit kul att stanna o titta på den, men de blev inte av..

Linn och mamma följde med o titta idag! Mamma stannade kvar på iggön o när jag och Linn skulle vidare hemåt så gjort vi (hon) en väldigt oväntad sak, riktigt bra o strongt gjort :)


Linn&Richard myser på hallen                    

Jag, hemma innan avång

Jag servar... och slår inte axeln ur led även om de ser ut som så :P

Kommentarer
Postat av: Swoord

SNYGG!!!!!

2009-04-13 @ 19:52:20
Postat av: Jenka

Tack svärdis :)

2009-04-14 @ 01:20:56
URL: http://denemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0