Open up and walk away

Idag har jag (Okej då...mamma) signat in mig i Vintertouren i Söderhamn, tennistävling! Lottningen kommer att komma under dagen och troligtvis blir det så att jag har match imorgon :) ska bli kul att lira! fast hade varit roligare om man fått spela huvudtävlingen direkt, nu kommer jag säkerligen få kvala eftersom jag inte har tävlat på typ 3 år och inte har så mycket ranking, tennispoäng..

Ska hämta ut ett paket på posten nu.... undrar vad det kan vara, kanske min mobil? ;D hoppas!

Sen blire gymmet för ett bröst och arm pass! Och ikväll blire nog bara lugna puckar hemma, om jag har tidig match imorn... Lär förresten plugga, måste göra klart Projektarbetet under lovet , det ska vara inne nästa Tisdag. Tur att jag o linn har varit så duktiga me att träna tjejerna :D

Det var inte var enkelt! Men de var tvunget att göras nu, för bådas bästa, om inte ännu mer för ditt.

stängda vägar, nya vägar!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Gud vad du mummlar, spotta ut snusen :P Update me i helgen :D

2009-04-08 @ 13:40:37
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0