Nu äre inte mycket kvar

Nu är det inte mycket kvar att göra på projektarbetet, wooho :) ska skriva klart sista imorgon! Sen på kvällen så ska jag o Linn fira att de är över :D Har pluggat hur mkt som helst idag..

träffade även coachen idag:.. syrran ska ju inte förlänga sitt gymkort(LATMASK) eftersom hon är så mkt i uppsala säger hon. Så på torsdag och kanske onsdag(beroende på om jag har innebandy) så blire gym me jari o kanske rasmus! bra det, tkr inte om att gymma själv! men ska lyckas komma i skaplig form till beachen, de har ja bestämt och ja är förhoppningsvis på god väg med tanke på min ökning i träning :)

Hann även med en film på 4an, van veeteren: moreno och tystnaden, den va riktigt bra! Är som beck/wallander, för er som inte hört talas om de... de hade faktiskt inte jag.. Men var som sagt bra :)
och jag trodde att jag va bra på att göra te? :O

Nee, nu ska jag snart sova så man hinner med allting imorn!

linn skrev en jävligt smart sak till mig idag!
"verkligheten då?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0