Matchen

Man ska passa sig för att underskatta sina motståndare... men man ska inte överskatta dom heller!
Min motståndare idag var iallafall dålig, missade typ varannan boll. Så det var skönt eftersom jag var hur nervös som helst och kunde därför inte kunde prestera mitt bästa! Men samtidigt kändes det som att jag hade mina slag så jag vet jag kommer spela bättre i förhoppningsvis redan nästa match. Jag vann med 6-2,6-3
Imorgon kl10 spelar jag kvalfinal så nu blire snart sängen :)

Mamma var med och tittade på matchen idag, sen åkte vi till iggön där sune hade gjort en supergod hamburgare o potatis! Sen fick jag ett påskägg med jättefina saker, morgonrock,tofflor, scrubtvål o scrubhandske! Får dessutom låna Mercan imorn till Söderhamn, Hur skönt som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0