Lilla kramfors

Idag var det premiär för Söndags party med Filip och Fredrik! skumtittade lite.. var roligt, som väntat :)
Och när två killar slog sönder en bil så var det tydligen Kramfors-beteende ! hahaha ! så sant , så sant!
Finns många rastlösa Kramforsbor som tycker sånt är roligt , men kramfors har sina bra sidor oxå :)

förövrigt har kvällen varit lugn .. Mamma var extra snäll idag och frågade mig om jag ville låna hennes bankkort och åka och köpa någonting gott.
Först var jag inte speciellt sugen på det men jag ångrade mig ganska snabbt :D så jag åkte o köpte te, honung, mjölk, glass och värmmat!
Mmm , milk and tea and honey ;) Fast hade egentligen hellre haft annan Honey ! men som Sune sa, "Det kommer fler chanser" och det kanske det gör..

Här kmr lite bilder från Kramfors :)

Vandring i Skuleberget med alla HIL:are (hälsa, idrott, ledarskap)


Här har vi hela tjejgänget samlande i hångelhörnan på en klassisk Sandö-fest :D
Jag, Monkan, Hanna, Anna, Fia, Jonna och gävles egna Mimmi ;)



Jag och min sambo som jag bodde med på tennisgymnasiet :D
Bilden är tagen innan första festen i kramfors, fyfaaan vilket drag det var!!


Tiias, min f.d kramforshunk ;P


HIL1... Min klass första skolfotot ;p


Fest hon Anna, grymt me drag den kvällen med.. hemmafester i kramfors är inte att leka med ;)


Hanna och jag i skidbacken för lite slalom :)

Jag som brunett, TÖNT skrivet i handen :p haha



Håll för öronen.. Ska sägas "Min mamma säger att tjocka barn inte kan le, men det kan dom visst , wiiee"
Helt sjuukt dåligt men fan vad vi skratta åt oss själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0