Konstigt

Fick ett samtal imorse som på många olika sätt var skumt... Samtalet i sig var inte så konstigt, det var snarare att jag faktiskt fick samtalet som va lite konstigt... Ska bli intressant att se vad som sägs imorgon, just nu är det ingen idé att gå och fundera över det... kan ju inte bli sämre även om de inte blir "bättre" :p

Fick förresten lite grejer av mamma idag :) 
Bok, Läppstifts djungel(lipstick djungle) av Candance Bushnell
Ansiktskräm, Biotherm Aquasource non stop, dry skin.. enda är att jag faktiskt inte är torr i ansiktet vad jag vet, men får hoppas den fungerar bra ändå! Lite torr kanske jag är ibland?
och nytvättade lakan....... i ett paket :P antar de kmr från kemtvätten

Sen har mamma o sune köpt en sodastream! Jag har ju en Wassermax(typ samma sak) men den fungerar inge bra, grr.. så nu ska jag börja använda deras, älskar kolsyrat vatten !!:)

Satt ute typ en timme i solen idag... så otrooligt skönt väder, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0