Helgen

Haft ganska fullt schema hela helgen, fast ändå bara slapp, så himla skönt!

I fredags var det som skrivet Kubb som gällde med Emma,thomas,wille,micha och ilja. Mitt lag vann givetvis ;) Sen åkte vi hem till micha där det blev att titta på massa roliga youtube-filmer! De andra drack litegrann med skulle komma mer folk senare och festa! Men jag körde så blev nyktert och ganska tidig kväll för mig!

I Lördags vaknade jag ovanligt tidigt.. På senaste har jag vaknat runt 9e varje dag , men då vaknade jag redan halv 8 och var pigg. Så då åkte jag ut till iggön där jag låg och pressade i solen , hääärligt! Sen tvättade jag även toyotan så den blev skimrande ren! 
Vid halv tre möttes vi upp ett gäng på 10-12 pers i boulongern för att spela brännboll.. hittade dock ingen bra plan , så det slutade med att vi smög in på strömvallens lilla plan och spelade där.... tills vi blev utslängda... :P Men vi hann spela över en timme iaf så de räckte gott o väl :)

På kvällen blev det berggrenska en sväng med Mimmi, Linn, Matilda och Sandra.. Första gången jag träffar Mimmi på över 5 månader, sjuukt! Men så grymt att hon är hemma igen nu :) Kvällen var väldigt trevlig! Och jag var nykter .. igen :p Sandra undrade vad som hänt eftersom jag blivit så lugnt, hon är inte den första som frågat över det.. :p

Idag har jag varit ute på iggön igen: Tänkte sola men var lite för kallt så de blev inte så långvarit.. blev korvsoppa istället, mums :) ska iväg och jobba på tennishallen mellan 15-20!



KUBB








IGGÖN






BRÄNNBOLL







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0