Dagen

haha, jaa jag brukar ju inte tycka om att bli våldgästad utan ska jag ha besök ska de vara planerat :P men när det var Linn så var de okej ;) blev faktiskt en trevlig dag! Efter Linn hämtat ut sitt pass på polisen gick vi till skolan där det blev en lång lunch.. och sen var det bara att vänta på att lektionen skulle börja!

När lektionen börjat höll man på att skratta ihjäl sig , som vanligt när man har Nika :P
Hon gav oss ett val i början av lektionen.. Vi har den här lektionen mellan antingen
13.10- 14.30
ELLER
13.10- 13.30
hahah... hon e så skön :P fick även veta vad vi fått på Svenska/religion arbetet.. jag fick VG++/MVG-

Sen var ju klassens stolthet, markström, i skolan idag... Var nog första gången... i år :P han försökte övertala Ann om få ta studenten, undrar om han lyckades? Men han e ändå välkommen på flaket och de är ju faktiskt de som är de viktiga ;) haha!


Nu ska jag iväg och gymma med jari :)


      Väntar på lektionstart.. Linn arg för att vi inte fick börja tidigare och sanna ringer till styrelsen och klagar;)
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0